Informatie premiekeuring 2016

20-09-2016 10:44

De voorbereidingen voor de premiekeuring zijn in volle gang. We hopen u op zaterdag 24 september 2016 te ontmoeten in manege Bartels in Mariënheem. De keuring begint om 8.30 uur.

Belangrijk verzoek voor deelnemers

In tegenstelling tot voogaande jaren heeft u de bewijzen van inschrijving (gele en blauwe stamboekkaarten) niet meegezonden met het inschrijfformulier. Om het administratieve proces op de keuringsdag zo soepel en efficiënt mogelijk te laten verlopen verzoeken wij u de gele en blauwe kaarten 's ochtends in te leveren bij het secretariaat. U kunt dan gelijktijdig de kopnummers ophalen. De dames op het secretariaat hebben op deze manier voldoende tijd om de kaarten te sorteren en meteen na afloop van de rubrieken te stempelen.

Ook wordt er dit jaar geen statiegeld vooraf in rekening gebracht voor het gebruik van de kopnummers. Na afloop van de keuring kunt u de kopnummers deponeren in de speciaal daarvoor bestemde box op het secretariaat.

Wij wensen u veel succes met de laatste voorbereidingen voor de keuring!